Lite sur…

CIMG2939

CIMG2954

CIMG2958

CIMG2960

Den lilla tjejen med den stora personligheten har haft lite humörsvängningar på sistone…….och det känns som att det börjar påverka flock känslan här i familjen….så nu blir det dominans övningar,för efter att ha talat med “proffs” i ämnet så förstår jag att lilla fröken har fått för sig att varken jag eller någon annan kan fatta vettiga beslut här i huset ……så hon har axlat ledar rollen …….hmmm,lilla kommandoran……det måste ju vara jättejobbigt att ha ett så stort ansvar….inte undra på att hon ser så bister ut…..lillan ha ha ….så nu blir det att gå bredvid eller bakom…..att fråga om lov till allt….(gå in ,gå ut ,äta ,leka ,mm ,mm).

Japp så får det bli….

Jag känner att jag har varit dålig på att uppdatera min blogg på sistone ………men det är inte det att ingenting händer ……det är bara det att jag inte riktigt har kännt/känner samma glädje i det just nu……

Men KRAM till er gullisar som ändå kikar in här…..och lusten kommer nog tillbaka så småningom…..så jag kan sprida glädje med mina bilder på framför allt Lotta&Julia…

Ha en härlig helg…;-)

Kommentarer

Doktor Glas sa…
hahahaha dom där bilderna på lotta är ju helt fenomenala ju! :D
kicki sa…
ha ha ha ellerhuuuur!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå