I belive i can fly.....i belive i can touch the skyyyyyy

Jag KAN flyga....jo jag är hundra på att jag kan flyga................jag ligger i hårdträning......och en vacker dag då..........då LYFTER jag.........allvarligt....sa jag att jag kan flyga...ha ha.




I eftermiddag var vi på en härlig promenad & jag slapp vara kopplad ..........så vad göra ................................hmmm..........just det , hitta igen en lämpligt lagom lerig fläck att rulla sig i så klart ha ha ................det är såå skööönt.

Nog kan ni väl se hur jag liksom ler med hela ansiktet...............& som matte har kämpat för att fånga mig på bild..........................Här nedan kan ni se hur dom flesta bilderna faktiskt blir.....jo av tio bilder så blir nio "delitade".



Nu är jag med matte på hennes jobb & det blir ett bad säger hon med bestämd röst.......så jag gillar läget...........................saknar Edvin......letade efter honom då jag kom............matte säger att han är med min älsklingsfralla Edgar...............då är det väl så.
Ha det så bra.........nu ska jag mysa med matte.
P&K /Lotta

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå