FrallanLotta såå lycklig....



Gissa vem som blev GLADAST när matte &husse &Joppe & Molly kom hem??

Jo JAAG LOTTA ha ha ,ni skulle ha sett mig jag liksom kröp & sprang runt på en och samma gång och så kom det nån droppe kiss också ,för när jag blir så HÄR LYCKLIG så går det inte att hålla tätt..........sen så ville jag ju ligga på rygg och skutta runt på samma gång......jag tror det blev som nån typ av kortslutning............jag försökte även att slå knut på mig själv.......men är ju för tjock.....så det fick bli en frivolt istället ...eller....jah

nu blev det mycket...........men det jag vill säga är att jag ÄLSKAR...............

Åsså att jag är det gulligaste på fyra ben ,en RIKTIG prinsessa.

Kramisar från Lotta

Kommentarer

Barbro sa…
Äkta glädje!!! förstår att Lotta var glad när matte kommer hem efter 2 dagars bortavistelse...matte är bäst ...
Ingrid sa…
Hallå frallanlotta, vill bara skicka glada hälsningar norrifrån!
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå