Shopping........bra medicin


Var tvungen att åka på stan och impulshandla.......plockade upp mamma på vägen så hon också fick impulshandla...........................ja när varken värktabletter eller vila driver huvudvärken på flykt..............så får man ta till mer drastiska metoder.......och hör och häpna .....så länge jag var i shoppingtagen så var värken borta................men så fort jag hade packat upp allt så var den te....backs.........jajja.
En jättefiiin duk och jättefiiina ljus från Indiska blev det.






En härligt rymlig sommar väska.



Och en jättesöt bomullsblus med fina broderier.
Sen var det bara att inta soffan igen och vänta ut huvudvärken.
Sett min ÄLSKLINGSserie Greys Anatomy ,
allvarligt, det måste vara den bästa serien genom tiderna,
och i vanlig ordning, så har jag lipat mej igenom avsnittet,
jag blir så rörd ,eller så glad, eller så ledsen, jag lever mig in i handlingen
så mycket................och Tobias säger......"men hjärtat, det är ju bara TV"
Hmm ja ja men låt mig få leva i denna villfarelse...........jag älskar tydligen att plåga mig själv, för ju mer jag gråter och skvalar, desto bättre tycker jag att det är...................men det är klart det griper ju tag i en.
Kram Kicki

Kommentarer

Barbro sa…
Vad fint det blev i matrummet...och din väska är sååå vacker, det är så fina färger.Tack för tunikan lilla Kicki, som jag fick i morsdagspresent...tycker om den. Vi hade en trevlig resa till stan.
Anonym sa…
joo det är verkligen den bästa medicinen mot...ALLT:) va fint det blev:)kramis
Fru Malin sa…
Halloj :) Jädrans vad tjusigt ! Indiska tillhör en av mina favvo butiker, det finns så mycket mysigt där i både inredning o kläder.

Kram på dig mys Kicki / Malin

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå