Lite bilder från morgonpromenaden

Nog är det en underbar tid nu.......
Den här bilden la jag upp i vinterskrud ,nu kommer den i sommarvariant......jag tycker den är så vacker den här gamla lagårn.



Titta riktigt noga så syns Molly där i skogen......
Lotta pustar ut en stund..





Lilla Lotta i stora skogen...


Promenerar så snyggt.....





Haah !!! Molly, där hann du inte med(smiter annars alltid från kameran).








Bara för att hojna är så vacker....lilla Gullan.
NEJ nu jä........ar.
Nu är det dags, tiden är inne,det finns ingen återvändo, bara att ta tjuren vid hornen...................och gå ut och sätta igång........min underbara mamma kommer och hjälper mig............kanske publicerar några bilder sen...............................på min trädgård.
Kram Kicki

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå