Mors dag.......wow.....vilken uppvaktning....

Blomster budet.....En av Fridas bästisar....ja kan man inte komma själv så får man skicka nån man litar på..............Tack gull Ida för att du gjorde dig besväret.
Och jag blev VERKLIGEN överraskad.
Frida min ÄLSKADE unge hade ju planerat det här flera dagar i förväg......puss&Kram.
Så min världsbästa Isak..........hjärtat svämmar ju över av kärlek när man möts av den här presentutdelaren ,då man kommer hem för ett par timmars ledighet från jobbet.....han är UNDERBAR,men det är ju klart, han kommer ju från världens mest omtänksamma ,ljuvligaste mamma.............nämligen min Sandra........då har dom(Sandra & Micke) klippt gräset och rastat hundar.....matat Leo....såå gulligt!!!!!!!!
Ni har VERKLIGEN förgyllt min dag.
Åsså Josef min älskade tonåring.........ringde på morron från Jeppe......"Grattis lilla mamma......Älskar dig".................ja man blir ju heelt uppfylld av KÄRLEK.........tänk att jag av alla världens mammor fick dom underbaraste ungarna..........TACK..........











Måste ju bara bifoga några bilder på hela kalaset också..............KOLLA DIPLOMET ha ha ha ,jag har uppfyllt kriterierna för att få ett sånt.











Tack mina ÄLSKADE ÄLSKADE BARN
jag är världens rikaste kvinna....
Ni är BÄST.
TUSEN PUSSAR & KRAMAR / MAMMA






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå