Mammas Gullebulle

Kolla den blicken visst ser hon ganska smart ut...........
Men då kan jag berätta att det är hon inte....
1)Hon hoppar som en studsboll upp emot dörrhandtaget då vi är på väg ut,
men hon "kan inte" hoppa upp i soffan.

2)Om hon rundar en stolpe eller ett träd så står hon blickstilla då jag drar i kopplet för att hon ska komma tillbaks..............hon VÄGRAR att komma samma väg tillbaka.

3)Hon är fortfarande lika fashinerad av Leo & tvärnitar då han kutar upp för trappan
för hon fixar inte trappor

4)Tror att hon en vacker dag ska kunna äta upp Molly.

5)Ser hon chansen att smita från gården så råder inte minsta tvekan........hon blir jävlat lomhörd
och beter sig som en elefant.............räds varken ångvältar eller bulldosers.......
hon är STÖRRE och starkare.


Men titta in i dom ögonen...............och gissa vad????????
Hon får vara hur korkad som helst .......för hon är det med charm........den gulligaste dumskalle jag känner..................Lotta alias Brosk kulan.

Vi brukade kalla Edgar för "broskis" för i den stora skallen borde det ju finnas en rätt så hyfsad hjärna............men icke...............i många situationer visade det sig bara vara brosk därinne..........
Han hade också HYBRIS.
Må du ha det bäst mammas lilla älskling........du vet att jag inte menar nåt illa och att jag ÄLSKAR dig för evigt.

Mina små gullebullar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå