Min frihet är återvunnen..............tjohoooo

Lyllo mig....som har en såå förlåtande matte...hon låter mig springa lös................ja men hon tog med sig en påse med korvbitar att muta mig med så jag ska lyssna & lyda.......och det gör jag.



Molly hon är ju ALLTID så duktig........men inte är hon så smart.
Det där med korvpåsen skulle ju aldrig bli aktuellt om jag var lika lydig som hojna...ha ha .





Hon är ganska så snygg ändå...........Mollpan










Bara måste bifoga några härliga bilder från våran kvällspromenad.
Visst är den vacker våran gamla kyrka, drygt 600 år.
Där har matte och husse gift sig..........där har dom varit på skolavslutningar.......där har dom varit på luciafirande, och där har dom tagit farväl av goda vänner.
Ha nu en bra kväll alla......
Puss & kram Lotta






Kommentarer

Barbro sa…
Oj, vad Öjebyn är vackert på sommaren...jag måste också ut och fota någon dag här framöver..tur att man bor här..kram till er /mamma
Märta sa…
Lotta Lotta!
Frisläppt så där springandes på en asfalterad gata mitt i city??
De skulle jag alldrig få för min matte & husse!
kanske för att jag skulle strunta blankt i om de så var korv, köttbullar eller nåt annat smarrigt mamma lockar mej med, har nämligen lärt mej att får man nått sånt, då är de bäst att lägga benen på ryggen och dra, för då ska dom "fånga" mej likssom... fniss...
Kram "rymmar" Lotta! och akta dej för bilarna!
Märta

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå