Dragracing…

_DSC0415

Jahapp…så var man då invigd i den HÄR världen…..och måste väl erkänna att hade det inte varit för den OTROLIGA hettan så hade jag definitivt inte lidit…..vilka imponerande ekipage._DSC0459

Förstå då det vrålar så högt ifrån motorn så man får ett tryck över bröstet & känner vibrationerna i hela kroppen…… det ryker och slår lågor och luften står alldeles stilla…….& publiken blir alldeles stilla & andäktig då topfuel bilarna rullar in & inväntar signalen som säger KÖÖÖÖR!!!!!_DSC0576

Ja den här bilden behöver inte kommenteras…….han blir fyra år den 27:denna månad ;-)_DSC0479

Idag fick mina älsklingar fara till banan utan mig ,då jag jobbar….& Isak i morse då jag skulle gå iväg…..darrande underläpp,stora blanka ögon & krokodil tårar……..”nää Mimmi jag VILL INTE att du ska gååååå…….jag brukar gråååååta när mamma går till jobbet också”………GULLUNGEN_DSC0585  så medveten ha ha ….nu SKA man gråta!!??Men självklart går det ju över så fort jag har lämnat gården…….men vi ÄLSKAR ju varann & då vill man vara tillsammans ju!!……….Igår kväll somnade vi alla tre till “Dr:Naggets” som han säger alltså Dr:Snuggels…….. vi var helt slut efter en hel dag i solen……..På vägen hem i går kväll passerade vi en hage full med kossor .….då säger han med allvarsamt uttryck “kossorna är snälla, dom gör mjölk……….men………… dom kan KLÖÖÖÖSAS………..visst då!??”och då han säger klöööösas blir ögonen som två streck……. ha ha ha

_DSC0589

Så “hoppigt” inlägg detta blev…..mycket tankar i min snurriga skalle….men kolla här….406 km/tim det ÄR riktigt snabba bilar….& JA jag kommer att följa med fler gånger på Dragracing…..

Kram alla fina..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå