Vi jobbar i dag/natt….

lotta

Gullan är alldeles slut & nu ligger vi i sängen på jobbet…..vi har lastat i oss en kartong jordgubbar som var så sura så det rinner av snålvatten…….ja alltså vi har lastat i oss diverse annat också …..men det känns inte så relevant att nämna precis allt …….tyckte vi var värda det , vi har varit så duktiga & promenerat så mycket i dag….& här ligger vi nu & Lotta är alldeles lealös & mysig och frågar man Lotta så är ju det bästa av allt att Jullan fick stanna hemma med husse så hon får rå om matte alldeles för sig själv……det lilla EGOT….

Kram på er mina söta blogginkikare

Kommentarer

Doktor Glas sa…
Lotta, det bästa är att rå om matte själv, det tycker jag med! Jag blir t.om lite svartis om matte klappar andra hundar ;) kram Laika
Barbro sa…
..Sov gott söta Kicki och fina Lotta....godnattkramar från Mamma.
Vi hörs!!!
kicki sa…
He he ...oj Laika JAG blir riktigt sur om matte så mycket som tittar åt en annan hund.....du vet vi "frallor" är viktigast i världen.....Kram / Lotta
kicki sa…
Tack Mamma & stor kram.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå