Lite bilder från “Fällis”

_DSC0019-1

Darlingarna tar igen sig lite i våran halvfärdiga stuga,men vad gör väl det då det är så vacker omgivnig så det enda man gör inne i stugan är att elda men en sjuhelsickes massa värmeljus för det blåser rätt igenom väggarna och ligga under täcket och äta Cheezcruncherz och fippla med ajfånen……_DSC0029-1

_DSC0033-1 Annars är man mest bara utomhus & njuter av omgivningen

_DSC0034-1

Ikväll har vi varit & ätit på Bodegan & i morgon ska jag sitta på gamla skolan & ha dropin tatuering_DSC0037-1

_DSC0039-1

Jullan är på semester & Lotta njuter av att få all uppmärksamhet för sig själv………_DSC0041-1

_DSC0047

Visst är det vackert!! Nu ska jag krypa nära mannen och kura ihop mig för det är riktigt kallt i kväll ……..MYYYS…

Sov gott mina vänner

Kommentarer

Anonym sa…
Härligt! Vad gör det väl att det drar lite mellan brädorna, när ni har den underbaraste utsikten!
Det är bara att sova tight/kram Maggan
Doktor Glas sa…
vad himla mysigt!! och tack för fina ord på min blogg :) Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå