Leka med ajfånen…..

Alltså vi har skrattat så tårarna har sprutat, det började lite sansat med att ta coola bilder på oss själva med ett nytt camera program i  Iphonen.IMG_0278

Och jag är fortfarande lika kär i min nya “lur”, och visst är dom häftiga bilderna …satt i bilen då vi var på väg från “stugan” till nästa ställe & tog bilder på mig själv mellan surfningarna på “fejjan” & bloggläsningarna (ibland högläsning)…….IMG_0287

Väl framme hos “LaFamilia” & barnbarnen så spårade vi ur……….eller vad tycks….ha ha ha IMG_0300

En riktigt härlig “Mimmi” eller!!??IMG_0293

Och som alltid då vi kommer till Sandra & dom andra så äter vi……& äter & äter…..det blev grillad Lax & potatisgratäng Jordgubbar så söta som socker med grädde & lösviktsgodis i parti& minut & som grädde på moset en tatuering på mig…..IMG_0178

Guuuhuhullungar, så gooosigaIMG_0290

Ja jag ÄR lyckligt lottad, & fyra tänder var har dom fått…IMG_0291 IMG_0306

Kommentarer

Barbro sa…
Herregud!!! hahahaaa!!!!tokskalle.Tack... ett gott skratt förlänger livet sägs det!!
kicki sa…
Ellerhuuur mamma vi ska nog få nån fin bild på dig med...
Kram
Anna sa…
Hahaha! Vilka härliga bilder! Höll på att sätta kaffet i halsen och åter igen spruta ut det över tangentbordet.. Tur jag hann svälja! ;-P
kicki sa…
Ha ha ha ha Anna nu bjöd du på en bild i mitt huvud...ha ha ha
Doktor Glas sa…
vad blev det för spännande tatuering då? ;)
kicki sa…
Bara ett färdigställande av en påbörjad med mina barns namn, "Sandra,Frida,Josef" kan visa bild sen ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå