Vilken sommar!!

IMG_0403

Alltså Lotta här!! Hej & nu känner jag att jag börjar vara smått irriterad…..Jag orkar inte vara utomhus om jag inte får bada, DET ÄR FÖR VARMT, jag vet att många av er tvåbentingar gillar värmen & det gör jag med men nån måtta får det väl ändå vara….Jag vill ju vara med, så nu har jag haft ett snack med matte…….det blir sidovagn, skinnhjälm ,& simglasögon för min del…..för kolla på dom här två…IMG_0441

Då kommer dom hemklampandes, svala & sköna, har varit ute & käkat mjukglass medans jag & Jullan har legat hemma & sovit……..NEJ nu ska här bli ändring, det har matte lovat…

Puss på er darlingar // Lotta ;-)

Kommentarer

Barbro sa…
Skönt med en motorcykeltur i denna värme...Värmen känns nästan värre än utomlands... där får man iallafall gå efter havsstranden och svalka sig, ibland saknar jag vattensvalkan här hos oss.....det skulle nog lätta, hos oss är värmen olidlig!!Borde åka till havsbadet!!inte så långt ju!!!
Märta sa…
Ja fy kattsingen Lotta! ge dej inte!! på dom bara om dom inte gör som du säger!!
klart du ska åka sidovagn & käka glass!!
Jag håller på dej kompis!! :)))
Kram från Märta!♥
Doktor Glas sa…
stå på dig lotta hahha! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå