Mera möblering....

Nu har jag dragit runt på möblerna i hela huset.....nästan






Bara en fråga! Vad ska jag göra med detta gamla skåp som nu är orginal? Ska jag fortsätta att ha det så eller ska jag måla bruten vit??? Please HELP!!

Sen så har jag gjort ett litet galleri med mina coola ladies i väntan på nåt annat.....

Älskar jordglobar & kartor, kanske för att mitt lokalsinne är ungefär lika bra som hos en guldfisk ha ha.







Små favorit hörn :-)


Och som pricken över i:et tog jag in lite vackra liljor från gården....
Puh fy attan vad jag har svettats i mitt stånkande & städande.
Kram på er & ge mig ett råd nu! ;-)

Kommentarer

Ingrid sa…
Älskar galleriet! Förstås!
Anonym sa…
Jättefint!!!
Jag tycker att du ska måla skåpet!
Fina ladies.../kram från Maggan
Doktor Glas sa…
jag tycker du ska måla skåpet, det verkar passa med vitt i din inredning! och vad fint du målar! har du ställt ut nån gång?
IDA sa…
Åh vilka fina bilder, Kicki! Du har det så mysigt :) Älskar mixen gammalt/nytt, och mest älskar jag din lampa i v-rummet som tyvärr inte syntes så mkt på bild. Den vita, stora golvlampan!! Appropå skåpet så röstar jag för att måla!! :) Kram!
Så himla fint Kicki! Jag röstar också på att måla skåpet.
Kram
kicki sa…
Tack Ingrid!
Ja Dr Glas....jag har ställt ut & jag har inga gamla alster kvar ....så mina måningar blev väl mottagna av galleribesökarna ;-)
jättekul....
och Maggan, Ida, och Emma....det lutar åt att måla, tack för era "komments"
Kramar

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå