Kvällsdopp…..

Våra fina vänner kom förbi i går kväll & vi var precis då på väg att fara & doppa “flickorna” för att sen åka till dom på en kopp kaffe…._DSC0021

Får man säga att det var FÖR varmt i går….jo det får man ;-)_DSC0067-2

Jag hör till kategorin människor som faktiskt lider då det är över 20 plus i skuggan…….Kolla in Lotta “den apporterande vattenhunden”_DSC0061-2

I dag ska jag för första gången följa med mitt hjärta på dragracing……få se om det blir “hiss eller diss”……..sen i efter middag ska vi hämta en kille som inom några dagar ska fylla fyra år……fyra år sen jag fick klippa av navelsträngen & se in i dom vackraste klokaste ögonen…… _DSC0064-1

Ögonen som nu är stora som tefat & ser alldeles jätteviktiga ut då han berättar grejjer eller påstår saker som han VET……..

Ha en fin dag alla gullisar & lämna INTE era fyrbentingar i bilen & förresten är det någon som vet vad som gäller om man ser en lidande hund i en bil som är alldeles för varm…vad FÅR jag göra???!!!

Kram

Kommentarer

Lena sa…
Man får slå in rutan!! vilket jag inte skulle tveka en sekund på att göra...
Dragracing, det absolut mest farsinerande!! jag skulle kunna sitta dag ut & dag in & kolla!! kan inte få nog av den sporten :)))
Hoppas du gillade det lika mycket! ;)
Kram!♥ /Lena
Doktor Glas sa…
jag tror polisen skulle komma rätt fort om man ringde!
kicki sa…
Oj så bra att veta......då ska jag utrusta mig med ett basebollträ.....& smyga runt på parkeringsplatserna........nä jag skojja bara......men tyvärr så är ju världen full av idioter & då MÅSTE man ju ingripa......får väl ta en sten elr nåt,om inte polisen kommer nog snabbt...
Kram
Anna sa…
Enligt lag får du slå in rutan, definitivt om du ser att hunden vart lite längre i bilen. Vet du om att ägaren är borta en minut, så kanske det är onödigt. Så det är bara å slå in! ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå