Kväll på jobbet….

_DSC0114

Och ikväll drömmer jag mig faktiskt bort….till mina/våra fina vänner……dom är så mysiga & lättsamma,sånadär som man bara kan  hänga med & äta pizza eller glass i soffan ……eller åka på en roadtripp till grannstaden & äta skräpmat & gå i affärer & skratta så luften nästan tar slut då man provar annorlunda glasögon elr nåt eller bara sitta hemma i soffan med fötterna på bordet & kommentera TV program & säga fula saker….& asgarva åt dom……

Men nu är vi på jobbet jag & Lotta_DSC0082

Och här nere ligger älven bara alldeles om husknuten & tur är väl det ………för varmt ÄR det……

_DSC0085

Imorron fyller min “minsting” 20!!!! ÅR….å jag fattar inte vart åren tog vägen…..han låg ju nyss bredvid mig och sög på sin tutte så där som lillflickan i The Simpssons & jag har tänkt att ge mig på att baka en såndär god tårta med maräng/sockerkaks bottnar och grädde & jordgubbar…………..

Kram gullisar som tittar in

Kommentarer

Anonym sa…
Älskade vän precis så är det! Vad vore livet utan vänner, galenskap och gapskratt/Kram från Maggan

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå