Vi har ju blivit med stuga......

Förstå så mysigt att ha ett ställe som bara är så enkelt att man egentligen bara har varandra då man är där......förstår ni hur jag menar??

En liten sovstuga ...typ en sån som man hyr då man är på motorcykelsemester i Norge,där man bara äter frukost & sover......en sån stuga har vi blivit med.....& vi är jättelyckliga :-)

Vi har kämpat hela dagen med att lägga ut plintarna som stugan ska stå på......mäta & kolla med vattenpasset så att det är lodrät på alla ledder,höja vissa & gräva ner andra & sen lossa på bron & ta loss strömkabeln mm.mm.......massa förberedelse innan vi kan flytta den ,dom ca:200 meter som det handlar om för att komma nära älven där vi kan ligga & höra forsens brus sen......så mysigt :-)

Det är ett riktigt narurskönt område......med jätte bra fiskevatten & fina promenadvägar för hundmänniskor som vi.....
Mer bilder kommer sen, men nu längtar jag mest till att få börja "inreda" den lilla "lekstugan" jo det är så det känns......som då jag var liten & vi lekte & gjorde fint i lekstugan som morfar hade byggt......vilken lycka.....lite så känner jag nu också.......en alldeles egen lekstuga.....Japp så känns det
Kram

Kommentarer

Sussie sa…
grattis kicki och tobbe till eran alldeles egna koja! Jag förstår hur ni tänker om den...underbart det är så där man ska ha det med den man älskar! Kram
Doktor Glas sa…
men åhhh så mysigt! grattis till den mysiga sovstugan!
kicki sa…
Tack Gullevänner!!!! ;-)
Barbro sa…
Nu först har jag tid att kommentera..hoppas du förstår att pesionärer har bråda tider...Vilken mysig sovstuga ni får...kul..och på ett vackert ställe dessutom.Kram lilla söta Kicki mitt barn ..hälsa Tobbe!!..Själv har jag suttit och bloggat först nu.....tiden bara rinner iväg.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå