Rabarber

_DSC0011-2

Mamma kom förbi med lite grödor från hennes trädgård i dag bla. rabarber så efter en långpromenad med “flickorna” blev det en paj med vaniljsås i ansenlig mängd…..& nu sitter man här framför TV:n & är mätt

_DSC0036

_DSC0021-1

Nöjda tjejer efter en långis ;-)

_DSC0029-1

& nu lockar sängen ,kroppen protesterar efter en dag fylld av städning , tatuering & promenad i mina nya easy tone skor, såna där som är lite rundade på undersidan som gör att man ska använda lite mer av muskulaturen för att föra “hyddan” framåt……nu menar jag inte såna där jättefula med en jättesula utan faktiskt ett par rätt så snygga prommis skor ,kan visa bild sen, men som sagt kroppen protesterar kännbart nu så God Natt från oss

Kommentarer

Barbro sa…
Vad glad jag blir när jag ser att rabarberna redan kommit till sin rätt!!!!!Kram och tack för kaffet med kaka.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå