Kalas & kohagar

Vi har varit på på kalas i eftermiddag hos mamsen som fyllde nånting under 70, där bjöds det på köttfärspaj,sallad,löjsomstoast,räktoast,tårta,kakor & kaffe..... sen med magen stående åt alla håll kändes det som en bra ide med en lång promenad med "flickorna" & hjärtat,och

Lotta hon RUSADE in i en hage med ett gäng kossor som stod & hängde, som tur var så var dom fullvuxna & obrydda & vi stod ju & ropade som gaaaalningar & slutligen nådde våra röster hennes öron så hon kom av sig & vände tillbaks.......lilla gumman hon tror verkligen att hon är störst & med ens förstod jag "begreppet" Bulldog

Kommentarer

Emilie Pianadei sa…
Hahaha, vilken liten tjej! Va skönt att det inte bara Enzo som håller på med sina ideér han får ibland! Bulldog i all ära ;) Kram
Ha ha Lotta mot kossorna :D
Lena sa…
Lotta lilla Lotta!! du måste vara försiktig!! ;) -tokfia- ;)
Kram kram!♥ /Lena
Märta sa…
Jamen hallå?? sprang du därfifrån när dom 2 benta ropade? du skulle ju ha pussat på kossorna vetja!
-dom är nämligen såååååå härliga!♥ du skulle känna du när dom blåser i ens öron & man får snuffa på mularna♥ jag ÄLSKAR kossor!! :))
Kram kompis! /"Prinsessan" Märta
kicki sa…
Meeen Märta jag tänkte ju det men matte vart ju alldeles kollrig,så jag blev ju tvungen att vända ;-)
Kramar från MIG/LOTTA
även till Petrus & Malte
pezze sa…
e det helt ok om jag länkar dig från mitt blogg?!?!? :O

om inte så va snäll o säg till!!!

sköna vovvisar du har...

franska bulldogar e en av mina favoritraser!!! :)
kicki sa…
Varsågod Pezze ;-)
Det är bara att länka.
Kram
Anonym sa…
Hur är det vännen??Nu är det dags för en uppdatering,,eller hur.
Snart måste vi hänga igen/Kram Maggan
Doktor Glas sa…
hejje, hoppas ni njuter sista sommardagarna. saknar dina inlägg! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå