Ja alltså Hej!

iphone2

Bild från min & Lottas lilla prom i går kväll….jag älskar hur dom blir, bilderna med det här programmet i min iphone…som om man klivet rätt in i typ 60-talet.iphone1

Och så den här kameran “retro” underbar :-)iphone3

Till och med  en dag som denna har jag dristat mig med att ta några retrobilder från akutmottagningen då Frida min ängel har suttit med mig hela dagen & jag ligger på britsen i behandlingsrummet…….jag går inte in exakt på vad som hände med mig, men jag är åter på strokeavdelningen iaf. och har nu fått en ny medecin och jag tänker fortsätta att LEVA & ÄLSKA tills jag dör.

Men lite deprimerande är det att vara här då dom flesta är typ 100 & man behöver en megafon för att göra sig hörd & på grund av den höga medelåldern så talar dom flesta en riktigt rejäl Pitbonska så summa summarum…..dom hör inte mig & jag förstår nada :-)

Jag var snäll med en tant & gick & hämtade kaffe åt henne ute i dagrummet där jag hade legat på soffan & sett en film som närmade sig slutet…..då hör jag henne mumla “men vo jär häin för skit” hon grabbar tag i fjärrkontrollen & gör det som INTE får hända ……..tantskrället BYTER KANAL?!?!

Så hörreni var rädda om varandra älska ,glöm & förlåt ,pussas lite för ofta,kramas en gång för mycket…..le mot världen & den ler mot dig….

Kommentarer

Barbro sa…
Så kan det bli , då man är många om en tv...smaken är olika som baken brukar man ju säga ..och du som var vänlig och hämtade kaffe till henne...det var tacken det.Nu önskar jag bara att du tillfrisknar..vi hörs!!kraam.
kicki sa…
Ja jag kryar på mig allt vad jag kan :-)
Kraam
Doktor Glas sa…
Ta hand om dig, krya på dig och hoppas du snart mår bättre!!! Kramar!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå