Fantastisk miljö

iphone4

Ligger här i denna fantastiska miljö & försöker se det positiva ,vilket jag faktiskt är ganska duktig på.

Så hur har natten varit? Jo tanten i sängen på en armlängds avstånd har låtit som ett halvtaskigt rensat avlopp hela natten…….det har gurglat & slurpat i den ena änden & i den andra har det visslat & viskat emellanåt även smattrat…..och någonstans i mitten har det bullrat…själv har jag legat som i koma av gasen som har osat om tanten och det kan jag säga att tantfis det är inget skämt det.

Annars så mår jag oförskämt bra faktiskt, iallafall i skrivande stund ,många frågor som snurrar i lilla huvet men……….jag älskar att leva och än har jag tänkt fortsätta med det…..idag ska jag hem och om allt går som planerat så bär det av till Uppsala i eftermiddag……

Kram

Ja just det måste bara uttrycka min oändliga glädje över denna fantastiska lilla dator som min underbara man kom hit med igår.....för vad hade jag gjort utan den HÄR...uppenbarligen är jag för frisk för att vara här ;-)

Kommentarer

Anonym sa…
Akta dig för TANT FISARNA!!Haha blev så glad av ditt bloggskriveri. Trots att du är där du är,,och mår sådär så har du humorn i behåll det är ett Gott tecken!! Tänker på dig, vet att "HÄ ÅRN SCHÄÄ" Flickorna hälsar så mycket, jag och TJ skickar kraft och styrkekramar...Är det nå så vet du bara höra av dig,,dag som natt.
Älskar dig vännen/kram från Maggan
kicki sa…
Åh herrejösses nu trillar det en liiiten tår av tacksamhet......är lite extra känslosam just nu ;-)
Kärlek till er mina kära vänner
Lena sa…
Fina fina♥ gråter så tårarna sprutar...älskade älskade fina fina Kicki!!... å så skrattar jag så jag kiknar av din härliga "galg" humor ;)
Värdefulla, fantastiska Kicki! tänker på dej & skickar kärlek, kraft, energi!!♥ & en gasmask mot pruppar!! ha ha ha... ;)
/Lena med flock
kicki sa…
Lena du är då för underbar nu är jag utrkriven och dom misstänker att det var en TIA igen så jag har fått en medicin som ska förebygga fler Tior eller stroke annars så är jag lite trött och huvudvärken envisas,själv så tror jag att allt detta har med rygg och nerver att göra/massor med kramar till dig & dina guldklimpar

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå