Bättre nu :-)

IMG_0189

Hej vänner & alla ni andra som kikar in här,jag har haft en fruktansvärd huvudvärk i ca:två dygn ,men nu är jag tillbaks….inte helt återställd ,men Lotta & jag är på jobbet, vi har sovande natt så det funkarIMG_0140

Igår såg vi ut så här ,då låg vi på soffan…..bilderna är tagna med iphonen,och Lotta är fruktansvärt uttråkad.IMG_0169

I morse låg vi i i sängen……jo hon är ett alldeles utmärkt sällskap då man är sjuk & liggande ,för hon är ganska så nöjd bara hon får vara med, Julia har varit med husse på hans jobb….för HON hade inte varit nöjd med att bara vara med mig & ligga på olika ställen i huset…….

Med den korta hälsningen önskar jag alla en fortsatt bra kväll……var rädd om varann….man vet aldrig…

Kram

Kommentarer

Doktor Glas sa…
sköt om dig och krya på dig! hälsa minimänniskan Lotta också :)
Lena sa…
Ja man ska va rädd om varandra♥
Så fin byrån blev när den blev vit! jag tycker det mesta blir snyggt när det vitmålas ;)
Foton... tänk om jag fick fingrarna ur ar---t & gjorde slag i saken & fixade lite pappers foton någon gång! det har jag tänkt i si sådär ... 5 år kanske? blir alldrig av, men så fint att pryda väggen med fina minnen...
Kram på er!♥ /Lena

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå