Söndag morgon ;-)

aug-117

Börjar med att visa ett fynd som jag hittade på Lindex ,halva priset på rean,känns som att den kan komma till användning både som vardag och lite finare plagg beroende på vad jag har till.

Och Söndag morgon jag & Lotta promenerar till jobbet genom den gamla gamla kyrkbyn & ingen annan är ute ännu, jag älskar sensommar/höst morgnar då man är ensam i farten & solen strålar & luften är hög & klar.

_DSC0005-4

Så nu är vi på jobbet & lilltjejen är härligt trött hon ligger bredvid mig & andas tungt & små tassarna rör sig  i ryckiga drömrörelser. _DSC0008-3

Ha en fin dag ;-)

Kommentarer

Barbro sa…
Fin klänning på en fin flicka..trevlig söndag på jobbet.
Anonym sa…
Härligt! Fin som alltid är du, ha det bäst så hörs vi/kram/Maggan
kicki sa…
Tack, ja vi gör det bästa av dagen.
Suzan sa…
vi hittade en frallevalp på vår morgonpromenad....*mys*
kicki sa…
Visst är dom bara för underbara våra små frallevänner ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå