Tatuering

IMG_0278

Ett nederben,eller vad man nu ska säga, utsidan av vaden kanske jajja.

Har iallafall haft glädjen att få göra denna på en tjej som älskar körsbärsblommor …så det blev min förmiddag.IMG_0285

Eftermiddagen/kvällen umgicks vi med den här  galningen…….definitivt GALEN!

Hans matte är en mycket generös & varmhjärtad quinna ja alltså mannen i huset är av samma sort alltså ett fantastiskt sympatiskt par….så förutom att leka med Sjövild…….äh ja menar Sjöberg så, blev man bjuden på middag & kaffe med goglass på det & självklart en trevlig pratstund.

Nu sitter jag & känner hur doften av vedeldad bastu når mina näsborrar, snart dags att gå in i tunnan & tvaga sin lekamen så man är len som en bebisrumpa då man sedan släpar sig upp för trappen till den svala sängen ;-D

SKÖNT

Ha det gott

Kommentarer

Anonym sa…
Jooo sjövild är han dock väldigt nöjd med de nya leksakerna/tack

Jättefin header, och superfin tatuering!!!
Ha det bäst kram från den sjövildas matte..
Ps: jag har nyss bloggat om kvällen och uppdaterat om Sjöberg!!!
Lena sa…
Skrollade ner & läste ikapp lite! den där klänningen, men hallå!! den passade verkligen dej!! snygg klänning så in i norden på en snygg brutta med den snyggaste figur!! owaw... ;) jag jobbar på att få en mindre hydda, vi får se hur det går fniss.. ;) som tur är så är jag genom mitt jobb på både gym & simmar, & går långpromenader! vilket jobb va!! ;)
Ursöt lite kattunge!♥
Ja du, jag tror att frallor är livsnjutare! Märta, hon kan åxå som Lotta gosa ner sej & njuta hur länge som helst, särskilt av sovmornar he he..
Kram på er!♥ /Lena
kicki sa…
Tack finaste finaste Lena du är ju bara för rar ;-)
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå