Hösten kom med storm

_DSC0009-3

Nä nog är det sorgligt att sommaren redan är slut, men det känns som att det bara är att “Acceptera det jag inte kan förändra”

_DSC0011-2

Men det innebär också att jag får dyka in i min minst sagt kaotiska garderob eller “walk in vad-det-nu-heter”& är det nånting jag älskar så är det kläder & skor det är ju så mysigt med lite lager på lager underklänningar, klänningar, kjolar, & koftor & stora härliga sjalar i silkesmjuka tyger som doftar svagt av parfym i mitt fall Chanels Mademoiselle eller Calvin Kleins Eternity ……yes nu har jag dragit fram mina favvo skor Dr Martens& jag älskar dom.

Det har berättats för mig att så fort jag lärt mig att börja använda mina fötter till att börja gå med så letade jag mig till skohyllan eller skogarderoben & där satt jag på min blöjbak och kämpade med skor stora som halva mig…….knäpptyst, rödblommig & andäktigt provade jag allt ifrån galoscher till vackra pumps, så passionen för skor är äkta & sann ,den måste ha kommit med modersmjölken ;-)


Kommentarer

Sussie sa…
du är så jävla snygg!
Barbro sa…
Fin Kicki innifrån och ut... kram/mamma
Olivia sa…
Hej vilka fina skor var har du köpt dom? Ha en trevlig dag.
kicki sa…
Hej Kickan!!
Skorna har jag beställt på nätet jag minns inte men jag tror det var på Have2Have
Det är DrMarten
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå