Stockholm i mitt hjärta…..

iphone5

Nu då vi skjutsade ner Frida till Uppsala så gjorde vi även Stockholm, ja, jag dras dit som en magnet & Gamla stan skulle jag verkligen önska mig en sommar lägenhet i……..ja alltså istället för att  som andra som skaffar sig sommarstuga på landet så skulle jag vilja vända på det hela & skaffa mig en sommarlägenhet i stan…….det vore nåt det ;-)iphone6

Jag älskar doften av Stockholm en blandning av diverse ohälsosamma odörer i en salig blandning men den blandningen blir Stockholm för mig…..loveit,kullerstensgatorna ,dom trånga gränderna,alla små butiker,pittoreska små cafeer,bagerier,restauranger,utställningar,gatumusikanter åsså dialekten ;-) den är ju för underbaaaar.iphone7

Vi hade en härlig dag i super tropisk värme,vi gjorde våra favorit butiker bla.HD-butiken,Ewa i Walla,Olars Ulla,Gudrun Sjöde´n, & jag fyndade en ljuvlig kreation från Ewa i Walla ni ska få se den sen ;-)

Vi åkte över till Djurgården & njöt av skansen,vi hade en otroligt fin dag en sån som man kommer att minnas länge & le då man tänker på den……& sådana dagar samlar jag på.

Kram på er alla fina som tittar in ;-)

Kommentarer

Barbro sa…
Helt rätt att passa på och besöka våran vackra huvudstad ..då ni ändå var så nära....Ser att ni myst och tagit för er...Synd bara att det sker för sällan.Kram..
Lena sa…
Håller verkligen med dej om att ha en sommarlägenhet i "typ" Gamla stan ;) tänk så mysigt♥ (om man "typ" hade för mycket med pengar vill säga ha ha.. ) men alldrig att jag skulle flytta dit permanenet inte, nej jag är & förblir en skogsmulle kärring! ha ha...
Härligt att du är pigg igen & njuter av livet :))
Kram!♥ /Lena
kicki sa…
Ja mamma vi kunde ju inte låta bli..../Kram
kicki sa…
Åååååhhh Lena jag tror vi var systrar i vårat förra liv ;-)
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ underbara Stockholm! Håller med dig. Stockholm i mitt hjärta!!! Fina bilder!!


Tack för dina fina ord inne hos mig idag! Det värmde. Och det är sådanna fina läsare/bloggare som dig som jag skriver & fotar till. Så nästa gång du läser min blogg så tänk att jag bloggar för fina du!!:)

stora kramar CC

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå