Dom utlovade svampbilderna..........

Men först dom vackra små skira blåklockorna som tillochmed växer på stengrund!!
Och så Mollys och Lottas vatten paus..
Ser inte så fräscht ut men....
Och så här där vi kastade bort Mollys älskade boll...........som hon sökte men den gick inte att hitta.....kanske när dom har fällt och skördat.....
Och nu kommer svamparna..
Jag tycker dom är så gulliga......men jag kan verkligen ingenting om dom:=(Även Molly gillar att utforska svammparna....
Jag kan förstå att barnboksförfattare har hämtat inspiration till sagor om just svampar.....både som hus och individer.....
Visst är dom väl för gulliga...
Om jag vore en liten liten sagofigur så skulle jag vela bo i en svampstuga...
så mysigt va???
Nej nu hör jag hur Lotta skriker och gapar på Bosse stackarn........vi är nämligen på jobbet.....
Bäst jag går och kollar..
Kram Kicki

Kommentarer

pollicino sa…
Hello, I have visited your interesting blog ,do you want visit my blog for exchange visit? Hallo,Pollicino
http://internapoli-city.blogspot.com/
Barbro sa…
Vilka fina svampar du hittat ..tyvärr kan jag inte heller så mycket om svampar../kram
Lena sa…
De var nog tur att du inte gjorde soppa på dom där!! *skratt skratt*
Fin fredags kväll på er! /Lena med flock!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå