Mimmis lilla hjärtegull.....

Är inlagd på barnavdelningen i Sunderbyn............Det är så synd om honom ,han har inte kunnat kissa....... så i dag var vi in på lassa här i Piteå .där dom tömde honom på urin efter mycket om och men ....och med stesolid i lillkroppen, så lyckades dom tömma honom med en kateter...... och han var spräng full .....sen hem på vingliga små ben och vänta på att kisseriet ska komma igång....men icke....så dom fick åka till Sunderbyn för en ny tömning.......och en till dos med stesolid och lokalbedövning för att få i honom katetern................. men då i ruset av medicinen..................... så kom det av sig själv....... under ett hjärtskärande vrål....och åter igen hade han varit sprängfull... älskade barn ,han har så ont........undrar vad det kan vara för fel.......ber om positiv energi och helande för Isak.....snälla alla där ute sänd honom kärlek och kraft........mitt älskade lilla barnbarn........bli nu F R I S K
Bara dom får svar på proverna....och bara dom får göra alla undersökningar...... så vi får veta vad det är......... så dom kan sätta in rätt medicin på honom.........så blir han frisk och kry min lilla stjärna...
Att man kan älska så mycket...!!!så att det gör ont.....
Kram

Kommentarer

Barbro sa…
Jag har tänkt på lilla Isak hela denna kväll...hoppas verkligen allt går bra och att vi alla får veta varför kisseriet inte fungerar som det ska..Sänder massor med positiv energi till dig Kicki, som är mormor till Isak och massor av positiv energi till mamma Sandra och pappa Micke..och mest till lilla Isak...vill inte att han ska behöva plågas..älskar honom så innerligt mycket..mitt lilla barnbarnsbarn..varma kramar från din mamma.Vi hörs och syns i morgon..
kicki sa…
Tack mamma älskar dig
Ingrid sa…
Men ooändå! De hittar det säkert på läkeriet.. men det är ju jobbigt för den lille tills det är ordnat. Sjuka barn är det svåraste.. Jag tänker på er alla, naturligtvis.
kicki sa…
Vad bra Ingrid du behövs....
Kram
Anna sa…
Men stackars liten...Jag håller tummarna för att de hittar vad som felar honom och att han bli bra snart! Sänder all min positiva energi till lilla Isak så han snart mår bra igen!
kram från grannen
kicki sa…
Tack gulliga Anna
Emilie sa…
Men gubben då, inge kul att han inte mår bra :( Vi håller alla tummar vi kan för att han ska bli bättre och inte ha ont! Vi tänker på er alla och lite extra på lille Isak! Många kramar från västerås!
kicki sa…
Tack söta Emelie
Lena sa…
Oj Oj...
Jag ska sända styrka och kärlek så mycket jag förmår!!!
Älskade söta lille Isak, inte lätt att vara liten och inte förstå allt som händer...
Varmaste kramen till er alla!
/Lena

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå