En oansenlig randig liten fan.....


landade på min hand......och jag viftade nonchalant bort den.......men ICKE....den satt kvar......jag viftade igen och igen.............men i h...vete.
Han B E T mig........och fy faaaaan va ont det gjorde.....han S A T T F A S T......och när jag fick bort han så föll han av i två delar.......
Den lilla randiga jä...eln fick iallafall plikta med usla liv....ha ha!!!!
Själv sitter jag här, tio timmar senare och det gör fortfarande ont:=(
Jag tror att detta är första gången jag blivit biten av en geting.....och har hittills inte varit särskilt rädd för dom ......men nu blir man väl så där hysteriskt rädd så fort man hör ljudet av en sån där elaking..........sen så vill jag meddela att just nu i skrivandets ögonblick så sitter jag och kollar I D O L.....och jag kan inte låta bli att undra om vissa av dessa sökande verkligen inte har några vänner eller nån familj som kan säga åt dom att........jah.......men snälla gör det inte......skäm inte ut dig inför hela landets befolkning......men samtidigt så är det ju onekligen rätt så roande att titta........synd om stackarna??...............Hmm jo..
Kram

Kommentarer

Ingrid sa…
Du är en elaking!
kicki sa…
JAG??!!!!
Det är ju Getingen
Barbro sa…
Fyyy vad ont det gör ..jag vet för jag har blivit stucken i benet en gång...Det där med IDOL är verkligen roligt att titta på och så finns det ju sååå många olika förmågor ha ha ..en del av de är helt tondöva .. eller jättenervösa..det är nog därför det blir roligt och underhållande.
Stackare, jag hoppas att honungen lindrade lite i alla fall...

Kram Caro.
Vet inte om du minns! Heh.. Jag blev ju stucken i underläppen som liten. Vi cyklade någonstans vid Gustas på en grusväg ;)
Ingrid sa…
Getingstackarn, gick i två delar och doooog! .. och så roas du av de stackrarna som .. förtvivlat vill bli idoler .. (hehehe)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå