Mycket har hänt......

Sen jag skrev sist.........lilla Isak får komma hem från sjukhuset i dag;-)får fortsätta behandling hemma....ska bli skönt att få krama om.......själv har jag hunnit bli brunett......trots att det stod att jag skulle bli askblond.......var ju lite sugen på att fortsätta vara blond......ja ja.......ganska oviktigt..
Lotta är genuint häst intresserad.......hon närmar sig med skräckblandad förtjusning...detta var i morse...
Sen måste jag ju skryta upp min kärlek.....han fortsätter att följa på långpromenader.....
det är så mysigt...och man får mycket sagt.......och hört:-)
Då vi kom hem från morron prommisen satt Leo och välkomnade oss.....
nöjda flickor....nu in och äta frukost.
Kram och ha det fint.

Kommentarer

Ingrid sa…
...jag tror det där sista "..å hört" ... inte alls är fel. Du har en bra karl, det är bara att konstatera.
miamajja sa…
Men Å vad skönt att höra att lilla hjärtat har fått komma hem, måste ju betyda att han är på bättringsväg =) Alltid jobbigt när dom små blir sjuka, man är ju så hjälplös! Tycker du ska lägga upp bilder på din nya look - brunetter hörs ju vara inne i höst ;) Kramisar i massor, tänker på er alla!
Eva Norberg sa…
Jag förstår att mormor oroar sig! Jag håller tummarna för att det ska ordna sig, men har de skickat hem Isak så misstänker jag att läkarna har saken under kontroll. Håller med Miamajja, vi vill se brunetten. Du blev säkert hur snygg som helst...
Skickar kraft! Kram från Eva
Lena sa…
Så härligt att "lill Prinsen" mår bättre och är hemma igen!!!! :-))
Gösses! *skratt* i Aprill, Petrus första utställning, såg mej i spegeln hi hi och upptäckte att jag var alldelens för gråhårig ha ha ha... skyndade ner till vår "Lanthandel" där fans 4 färgtoner att välja på, Svart, mörkbrun, röd eller blond, hmmm rafsade åt mej en blond, passade egentligen inte, men va gör man sent en kväll, och 4 val? tar de bästa av eländet naturligtvis hi hi..
hem i med färgen, vänta... gubben sa -men oj vilken färg blir de där? -Blond sa jag så kavat!
Sköljde ur färgningen, de blev Mahogny rött!!!! *asgarv* hjääälp! vad göra???
-Gilla läget :-))... klockan var ju 22.00 och vi skulle åka 06.00 morgonen därpå...
Ja så kan det gå! *skratt skratt*
Men som sagt, värre elände har paserat mitt liv...
Kram och fin Måndag!! /Lena
kicki sa…
OM ni bara visste hur glad jag är över era bloggkommentarer......ni är så gulliga mina bloggvänner.....
Det är så kul då jag slår på datorn och ser att det har kommit kommentarer.....tillsammans är man mindre ensam.......positiv energi..love it....
Kram på er gullisar..
ps:kommer bilder.....:-)
Frida sa…
åh vilka fina bilder :)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå