Nu har sanningen krypit fram.......

Jag kunde ju tyvärr inte vara med på utställningen som lilla prinsessan var på.
Men nu har jag ju fått veta att Lotta alias näbbgäddan...........har skämt ut sig ..........som vanligt då andra hundar är inblandade.Hon har tydligen gapat och skrikit och fräst åt alla utom Aron....
Sen skvallras det att dom andra frallorna var lite knäckta över det ruggiga regnvädret som då rådde...........men INTE LOTTA.....nähädå......det hindrade tydligen inte henne ifrån att fara fram som en bulldozer.............Men det är så med lilla Lotta, att hon tror att hon är en människa, som måste hålla dom andra hundarna på plats,så att dom inte dummar ner sig så mycket.........
Lotta då!!!!!!mammas plutt!!!
Kram Kicki

Kommentarer

Barbro sa…
Det är inte så lätt att hinna ha koll på alla utställningskandidater ..eller?? Hoppas matte Kicki förstår att Lilla Lotta lider av kontrollbehov.Prinsessor är van att synas och att leva i centrum.
Madelene sa…
hehe.... det hörs att hon är släkt med Klara :D för exakt så beter hon sig också, inte får dom väl bete sig hur som helst då måste ju hon säga till dom... :P

ha de gott, kram Madde & Klara
Lotta sa…
Tack mina vänner för att ni är sååå förstående..
Puss och kram Lotta
Emilie sa…
haha, hon är ju fööör go lotta :)jag håller med barbro, prinsessor vill bara synas och sessan lyckas :) Kram på er!
cammy sa…
hahaha fick du veta det först nu? jag som tycker bonnie är en hagga men den där lotta tog då priset! hihi. dock blev bonnie skitsur och arg/upprörd då lotta fick sitta i min famn inne i vårt tält för att slippa bli kall i regnvädret. men hon kunde inte annat än näbba i buren för ut kom hon sig inte. är otroligt hur olika dom r varandra för att vara syskon 2 helt olika typer. men lotta var gullig!

kram från syrran bonnie och matte i boden

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå