I stormens öga..........

Namnet på senaste Beck filmen.............som jag och min älskling var och såg på.
Men här är verklighetens storm..vi träffade tre omkullblåsta träd på våran lilla morronprommis........

Och så tyckte jag att Molly och Lotta kunde ställa upp på bild ..............men det tyckte inte dom............jag fick trycka ner baken på Lotta..........ha ha ha kolla så sur.........bägge titta på mig som att jag vore totalt ,jätte, knäpp........men vi njöt av dom friska vindarna..............
Blåsiga kramar

Kommentarer

Barbro sa…
Ja det har verkligen stormat..här hos oss har blomkrukor ute blåst omkull och den stora tallen på tomten barrar så det bara yr barr överallt...man kan tro att dst regnar barr..det knastrar på uterumstaket..låter nästan som hagel..tack för den korta samvaron idag, det var trevligt ..men lite dyrt blev det.kram mamma.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå