Extra många bilder.....

Och bara på Molly och MIG..
Molly får vara med för att hon har fyra ben......och för att jag på nåt vis liksom ser upp till henne......eller....fast säg inte att jag har sagt det..........då blir hon så dryg..
Men vilket kanonväder i dag på morgonen.......och matte slarvade och tog inte kameran med sig.......
Men som tur är så blir det ändå så här bra bilder med hennes telefon..........
Jo det är sant ....alla dom här bilderna har hon tagit med sin lilla telefon............coolt va??!!
Och guess what.....NU NÄRMAR DET SIG.........
PÅ MÅNDAG KOMMER HERMAN.....jag riktigt ryyyser då jag tänker på det...........så jä......a kuul vi ska ha......
Puss och kram Lotta

Kommentarer

B A R B R O sa…
Vilka fina bilder, va skönt det ser ut i gräset!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå