Isak gulletrollet....

Han blev överlycklig då jag kom in på dagis "Mimmi"!!!ropade han med världens smile och rusade mot mig för att kasta sig i min famn......"Min Mimmi"!! och såg stolt på dom andra barnen och fröknarna...
Åååh vad glad jag bliir.....han är en solstråle........min sol.......
Då vi kom hem ville han vara ute......och i vanlig ordning sitta på "Botes" olika skräpklippare........åh neeej jag menar ju gräsklippare så klart......han älskar att bara sitta där och se viktig ut.........sen gjorde vi en brasa och grilla lite korv.......jag och min myspys...
Kram Kicki

Kommentarer

Håller med! De är för goa våra små charmtroll!! Man blir så lycklig av att hämta på dagis då de rusar upp i famnen med världens leende!! Det kan inte bli bättre :)
kicki sa…
Jaaa det spelar ingen roll vilka tankar man kommer dit med....dom är som bortblåsta när glädjespridarna kommer springande..
puss och kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå