Migrän i dag..............

Vet inte varför, men ibland om jag har gråtit så kan det utlösa en våldsam huvudvärk................och nog har jag fällt några tårar över Wilma....som så tragiskt förolyckades.....lilla gulle hjärtat...och stackars Camilla.
Hoppas bara att jag inte åker på nån höst bacon snuva.............bara det går över så jag är pigg i morgon......har en tatuering då............ det kommer ett gulligt par från Luleå....
Och min underbara lilla Lotta hon har legat på mig hela dagen och snarkat så hemtrevligt...........nog är detta en härlig ras ........hon är nöjd ...bara hon får vara med sin mamma(jag)hi hi......
Och så min bästa gulligaste son då.............han har varit med Molly på en lååång promenad......vilket dom gillade bägge två.....att gå i skogen och uppskatta "livet"..jag tror han har en gammal själ min älskade son......därför kan han uppskatta ensamheten och naturen............ja vem vet....??
Kram på er..Kicki

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå