Bilder från i dag.....

Som vanligt hade jag ju glömt kameran,så mobilen fick duga.....det var ett så vackert ljus då solen sken....men jag tycker inte att det går att fånga med mobilkameran även om den tar helt ok bilder.
Och vad ska jag annars fota om inte mina prinsessor.......Molly har varit på återbesök hos vet.
Hon har fått tillbaka juvertumörerna.....och nu var det många.......
Skruttan våran.....om en månad ska vi dit igen för att se om creonet funkar som det ska .......och om det gör det så tar vi en biopsi......för att kollla om det är elakartade tumörer............men fram tills dess så lever vi i tron att hon är frisk................Iallafall nästan :(
Kram

Kommentarer

Lena sa…
Ååå Molly!!! -vi håller alla tummar och tår för dej!! älskade vännen...
Kram från Dalarna!
kicki sa…
Tack Lena..det gör vi med.
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå