Grattis min älskade unge!!!!!

Mor och son......sååå fina...
I dag är det 27 år sedan jag fick mitt första barn.......det är verkligen inte klokt vad tiden går fort.....känns verkligen inte som 27 år sen....
Och jag måste säga att jag är hur stolt som helst över henne.........hon gör det så bra.......som singelmamma.......och som dessutom pluggar juridik på universitetet..
Här sitter Stina med sin Isabella......och bakom...........står Sandras mormor..som hade gjort den ruggigt goda tårtan.....(tack mamma)

Vem hade kunnat ana detta för bara några år sen......då hennes liv såg HELT annorlunda ut..
ÄLSKAR DIG GUMMAN......du är bara BÄST......hoppas din dag har varit fin

Kommentarer

Lena sa…
Mmmmm... va mysigt!! :-))
Kramiz! /Lena
kicki sa…
Jo......det var en ljuvlig tårta.....
Kram
Barbro sa…
Det var så trevligt och mysigt hos Sandra och lilla Isak..Dom är så söta och goa bägge två...
kicki sa…
ja det var synd att jag hade så brådis till jobbet.......tårtan gjorde du BÄST mamma den var makalös.
Kram
Åååå om jag hade kunnat vara med!!! Ser jättemysigt ut :)
Massor med kramar Carro.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå