En vit period......

Detta har jag ägnat mig åt bland annat.....en liten make over.....vi lägger ju nytt golv och nya tapeter i kök och hall...och då smittar det liksom av sig lite till resten av huset....funderar på att måla slagbordet också....eller en del av det iaf.
Vad tycker ni???
Mitt stora underbara linneskåp har förvandlats från svart till vitt!!Fint

En vanilj vit nyans fick det här bli......jag tycker det är fint att blanda olika "vita" nyanser......det blir mer värme och liv på det viset.
Kommer fler bilder då golv och väggar är klara.
Kramar från oss.....Molly och Lotta har ju så klart "hjälpt till"

Kommentarer

Barbro sa…
Det blir så luftigt och fint Kicki..men jobba inte ihjäl dig..kram mamma.
Jag säger bara SUPER :) Så otroligt fint!!! Nu vill jag ha mer bilder från ditt hem!
Kraaaam!!!!
kicki sa…
GulleCarro det är du som är källan till min inspiration att måla och grejja på.....
Nej mamma jag ska dra in bromsen nu......jag lovar.
Kram på er
Lena sa…
Vitt är hel läckert!! särskilt med tanke på den mörka tid vi går till mötes...
Eländes migrän!! :-( Hoppas du mår bättre!
Nattkramen! /Lena
kicki sa…
Joo Lena det är fint med det vita....
Huvudet mår något bättre..
Tack för omtanken
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå