Här kommer fler bilder från våran hall

Här har helkropps spegeln kommit upp ,tillsammans med gamla mässings ljus lampetter......älskar speglar med vackra ramar......det ger ljus och liv i ett rum.
På höger sida om dassdörren har jag hängt upp en vacker dikt av en känd författare som jag har glömt bort namnet på.......den handlar om livet och om barnen.......
Och på vänster sida har jag hängt upp en litografi av Angelica Wiik......älskar hennes motiv...
Och såna här krokar hängde jag upp på undersidan av mitt väggskåp ,som jag köpte för en billig slant på röda korset.........fiffigt va??
I själva skåpet kan man lägga nycklar eller nåt.....finns även lådor som rymmer både vantar och mössa...Och det vackra linneskåpet får numera agera hall garderob........
Jag har försett det med hängare och en rundstav ,så man kan galga upp några ytterplagg,sen finns två hyllplan för skor.........mmmjoo jag känner mig nöjd.
Kram

Kommentarer

Vet inte vad jag ska skriva!!! Det är så otroligt fint :) Så nöjd du ska vara efter allt pysslande och dekorerande.. och det SKA du vara!! Nu är det bara att mysa och njuta av helheten.

Skickar massor med kramar från oss till er!
kicki sa…
Tack gumman.....men som tur är så tar det ju som aldrig riktigt slut.....det finns alltid små förändringar och förnyelser att göra......och det är ju såå kul.
Kram på er.....även bäbis i magen.
Barbro sa…
Det är så fint hemma hos er...du får verkligen känna dig nöjd..önskar er en trevlig helg..kram /mamma
JätteNice Kicki! Så roligt det måste vara med ett gördetsjälvhus, om jag får säga så. Köper jag hus någon gång, så blir det typ samma. Så man kan dona och göra allt personligt. Alltså inget färdigt nytt faner-vinyl hus från Älvsbyn. Jag är så glad att du funnit din nisch i allt virrvarr som varit. Kramar...!
Suzan sa…
Gillar "skit-huset" =)

Vet du förresten om att du har verifieringskod på när man ska kommentera din blogg?
Det e såå irriterande :(
Ingrid sa…
Jättefint!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå