Lilla Herman ligger på lammskinnet och myser.....men missar dock aldrig en fotografering.....nej se då åker ögat upp.
Jah det berömda som kan se åt ett "annat" håll....ha ha .
Det avlutade gamla klaffbordet blev delvis målat.....jag lämnade bordsskivan omålad.....men visst blir det ljust och fint......soff pläden hittadde jag på EM för halva priset..jätte fin kvalitet.....
Sen så har jag sattit upp nå gamla skåpluckor i köksfönstret....men är inte riktigt nöjd med vare sig gardin eller lampa ....får fixa nåt annat.
Har i övrigt varit trött i dag.....efter migrän attacken i går...
Kram alla

Kommentarer

Barbro sa…
Herman ser lite misstänksam ut...med sina stora glosögon..förlåt han är söt ändå..det blir fint med ljusa möbler.. längtar till att få se när golven och tapeterna också är klara..Själv är jag också på G nu har tvättat pedestalen och pappa har slipat ytorna...så i morgon målar jag 1:a varvet...spännande.kramar från mamma.
kicki sa…
kul mamma....men passa dig det blir som en sjuka man kan inte sluta....ha ha.
kram
Vilket fint hem du har skapat! Så vackert det är med vitt... Ta gärna före efter bilder det är skoj att se skillnaden :) Kram, kram.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå