Home make over.....

Lite charmigt ojämnt som det kan bli då det är hemma gjort.....
Jah jag behöver inte förklara vart dessa dörrar leder....
Den turkosa fondväggen är i våran hall och har samma mönster som den vita i övriga hallen......än är det ju inte helt färdigt men det blir fint tycker jag......och det här med chabloner skulle lätt kunna spåra ur för mig ha ha ha .......
Tyvärr så har jag dåligt om före bilder....
Men här är en del av hallen innan.......den gula tapeten har varit i hela huset.... jättesnyggt tyckte jag för fem år sen........ja förresten med undantag för en djupblå fond vägg,som inte heller finns kvar..........fler bilder kommer då det växer fram ett nytt hem.
Kram

Kommentarer

Det blir urläckert! Så snyggt med vitt och turkost. Schblonerna var också jättefina... är sugen på att göra något liknande på ett skåp..
Kram, kram.
Barbro sa…
Vad fint det blev.. hallen är snart klar det är väl bara golv- listerna som fattas eller??...schablonerna var fina "fiffigt"...hur kom du på dem??..kram..
Lena sa…
Kul att fixa om lite då & då! :-)
& chablon är ju jätte kul ;-)å vackert blir de!
Vilka härliga långfönster ni hade! "äkta" hund/titta ut-fönster hi hi..
Kramen å skönt att du mår bättre!
/Lena
kicki sa…
Jag säger bara GÖR DET Carro!! det är skitkul...
Jo mamma...nu är det näära......chabloner har jag sett i inrednings artiklar och bloggar...
Jaa du Lena dom fönstrena är ständigt nosmärkta...ha ha ha ha.
Kram på er

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå