Det finns arga snickare och så finns det gl.............


Jooo .......jag har sågat allt själv......men min rara far fick "sätta igång" mig.........sen var det teamwork.....vill säga tuuusen tack pappa och mamma för hjälpen........att handla och få hem virket........sen var det mamma som mätte och drog streck på bräderna.............och pappa var förste skruvdragare.........så när maken kom hem från jobbet så tappade han hakan................not....för av nån underlig anledning visste han redan om det....ha ha...Bra blev det iallafall så nu är det bara till att få en stund till övers så man får inviga underverket.
Kram

Kommentarer

Anonym sa…
Nu känner man igen dig, nu ser du ut som du ska! Jättefin alltså!!
Ingrid sa…
Konstigt det där blev 'S' Det var nog ett tecken!! Men det var bara jag.
kicki sa…
ha ha ha du e gullig du...
Klas sa…
Nya idéer med trä värmer hjärtat, finns det nån bild på inredningen?
Fint gjort tycker snickarn Klas

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå