Bilder från morgonens promenad.........

Underbara älskade sol.....tyvärr så var inte Molly med eftersom att vi var på jobbet....
Kolla så bråttom jag får då matte ropar på mig..;-)
Ja jag är ju en riktigt duktig tjej....

Den här fina båten gick vi förbi....kan ni känna doften av tjära....
Och så det här gulliga lilla rostiga hänglåset då..:)
Jag ställer ju självklart upp och posar för matte....
Denna vackra soliga förmiddag
Vattnet har frusit.....
Och jag som ville dricka


Matte kan ju inte låta bli.......trädrötter ,hon tycker det är såå vackert......och så mäktigt...nån form av symbolik...!!
Sist då alldeles innan vi kom "hem" så träffade vi en annan jättegullig matte......som jag bara var tvungen att charma....
Jätte pussen på er alla /Lotta

Kommentarer

Anonym sa…
Hej och tack för att jag fick träffa Dig och Din hund Lotta idag när jag gick Öjebyrundan med min golden pojke Timmy. Jättetrevlig läsning - kommer att följa Dig och Din familj framöver. Vi ses säkert när jag går någon fler promenad. Ha´ det bra - //GunBritt
Ingrid sa…
Sååå fina bilder..
Lotta sa…
Men så roligt GunBritt.....du är jättevälkommen att följa oss......och hoppas vi ses igen....han var ju sååå fin din Timmy.
Kram Lotta och matte
kicki sa…
Jooo Ingrid .....tänk vad solen gör allt så mycket vackrare.
Kram
Märta sa…
Men Lotta vad har hänt!?
Har du gått och blivit "tuff & stöddig"?
-jag menade halsbandet med nitar!!!
Vet du inte om att sådana har bara dom "stora" och farliga vovvarna! ;-)
Ett sånt halsband skulle jag alldrig få av min matte! men jag är säker på att Petrus får ett senare, fast han är så "mesig" fniss...
Närå, de va snyggt! -bara du är snäll!...
Kramen från en Märta
Lotta sa…
Joodu Märta.....och det är gjort av mjukaste älgskinn.......säg till din matte att vi snälla små vovvar måste få ha såna här halsband......för det vi inte har i storlek och muskler det måste vi ju ha kring halsen.....hi hi....
Kramar Lotta

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå