Var och shoppa i går....

Och här visar jag mina fina blusar........dom kanske inte syns så bra men båda var riktigt söta med korsstygns broderi på....
Och vad gäller kameran ,så blev det en helautomatisk digitalkamera....med 12 megaP och vidvinkel och en massa annat braha.......den hade då fått bäst itest......så nu är det bara hoppas att den är så bra som det sägs........men nån gång ska jag ha en "riktig" kamera .....och då ska jag också gå en kurs så jag lär mig att ta riktigt "proffsiga" bilder.
Kram

Kommentarer

lena sa…
..mmmm... man ska ha drömmar här i livet! ;-) tror säkert du kommer bli jätte nöjd med den kameran! :-)
Tänker på Molly stumpan.. hur mår hon?
Kramen! /Lena
kicki sa…
Jaaa min vän.....jag vill ju bli lika duktig fotograf som dig.....
Mollys hälsa är ganska oförändrad.......hon verkar må rätt så bra för tillfället.....örat bråkar mest just nu.....och vet.besöket har jag skjutit upp lite .....hennes vet har varit ledig men nu är hon tillbaks......så jag ska ringa under veckan så hon får kolla upp henne......
Bamsekram på er;)
Barbro sa…
...Du är så söt och fin i dina nya tunikor...jag har också varit till stan i dag och schoppat lite.. de du ...bilder kommer senare på min blogg...kramisar!!!
kicki sa…
kul mams....;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå