En liten liten liiiten prinsessa....

I eftermiddag/kväll har vi varit hos goda vänner.....och ätit god mat och nästan pratat i munnen på varann...ha ha vi hade så mycket att prata om.....verkligen jättetrevligt.......och dessutom så hade dom hämtat hem sin nya bebis i går.......hon har inte fått något namn ännu....så därför använder jag bara titel..(prinsessa)..såklart..här i sin mattes famn.
Och här i MIN famn....ingen brist på händer och famnar för denna lilla skönhet inte....
Kolla in storleken i förhållande till mitt pekfinger.......så vansinnigt gullig.
Avslutar med några stämningsfulla vinterbilder som jag tog i förmiddags på prommisen...
Aldrig hittar man väl så vackra motiv som då man inte har tillgång till sin kamera.....men mobilen är inte fy skam...
Flickorna hade inte tid att vara med på bild ,så jag valde nåt mer stillsamt att fotografera.
Kram alla.....

Kommentarer

Lena sa…
Ååååå va söt!!!♥♥♥ blir så "valp" sjuk när jag ser små söta liv hi hi...
Kramen! /Lena

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå