Influensavaccin


Var och tog vaccinet igår....
Men AJ!! vad ont i armen jag har i dag...tur att det är vänstern.
I övrigt så har jag inte kännt av några biverkningar.....känns skönt att ha skydd mot den elaka flunsan...:)
Sen så kan jag meddela att det här gulliga lilla fejset har gjort det IGEN!!!!
Hon ruttnade ihop då jag kom hem och vände i dörren......och det värsta är att jag VET ju att hon gör det.
Så då gick hon till rumsbordet och snodde kameran och demolerade den..........klart!
Tur att jag har en klok man.....han har nämligen försäkrat den .....så för en billig peng får jag en ny............men det värsta är ifall den går att laga......då blir jag utan kamera en längre tid.........och det har jag ju inte tid med....som ni vet..........men nog är det lite lustigt........för dagen innan detta inträffar så sa jag till min man........att jag är sugen på en ny kamera......en sån där som man kan ställa in manuellt.......och ta riktigt fina bilder med.....men jag skämdes nästan för att säga det, eftersom att den här kameran ändå är såpass ny......och jag är jätte tacksam över den......men kanske nån däruppe hörde att jag var sugen på en ny kamera............nu får jag kanske en ny............Så vad ska jag säga "FYY på dig Lotta" eller "TACK Lotta"
Men nu beställer jag sol eller snö.......eller allra helst båda delarna för nu är jag less på detta mörker...:(
Kram på er alla!

Kommentarer

Anna sa…
Jag tycker du ska tacka Lotta :-) Varför inte?
Nu verkar det som att det snöar iaf! Va bra. Har längtat efter lite snö så det blir ljusare ute. Är också väldans less på detta mörker!
Lite sol hade ju inte heller skadat... En gnutta... Känner att jag behöver det.

Ha det bäst! Kram från grannen
kicki sa…
Jaa gulliga Anna....ha ha ,jag får be henne om hennes vackra tass och tacka henne.......jaaaa och nu kommer snön......man får nog bli försiktig med vad man önskar sig .......för det verkar som att man får det......nästan omgående...ha ha.
Kram på dig

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå