Och jag som inte ens gillar mattor........

Nu har jag hittat en matta som har ett vackert,gammeldags mönster.........då jag såg den kände jag direkt, att den är det.........om jag ska ha en matta så är det den här....I ull och hampa...........och så en härligt lurvig ,riktigt tung matta under rumsbordet.....
Hittade dom på MIO och fick till en bra deal.........det är så roligt när man åtminstone tror att man har gjort "värsta klippet"....
Jajja jag är då sååå nöjd.
Har verkligen blivit smittad av nån "home make over flunsa"......har fler grejer på gång..........ni får se då det är på G........
Kram i höstmörkret.....;)

Kommentarer

Ingrid sa…
Jag säger samma sak som i ett tidigare inlägg "Så fint!!"
kicki sa…
Jaa visst blir det så fint så..
Kram
Ingrid sa…
Det är så med allt du gör har jag lärt mig om dig. När du lägger din enorma energi och kreativitet på något så blir det super!
kicki sa…
men taaack Ingrid.....tänk om jag skulle lägga energin på att träna hundarna i lydnad ex.vis.....ha ha ha .....oj vilka lydiga hundar jag skulle ha då.........hmm.
Kram
Ingrid sa…
Ha ha ha, då skickar jag ner mina till dig! Den lille han kan gallskrika om vi möter någon som han är intresserad av.
kicki sa…
Faaan va fränt då skulle det bli symfoni ha ha ha ha för Lotta hon GALLSKRIKER så fort hon inte får gå fram till den hon möter....ha ha ha ha asg....

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå