Ett älskat hjärta har slutat slå......

Min älskade ,älskade Molly....min alldeles egen bodyguard...min lojala vän..
Min skogsmullekompis.....
Min trogna trogna bästis..min älskade vän som aldrig någonsin vek från min sida.....som hade fullt förtroende för mig....och som alltid hade kärlek i blicken då hon såg på mig med sina kloka ögon....
Hon.....den finaste i världen som aldrig någonsin skulle svika mig.......Hon den fina fina schäfern.......hon drog sitt sista andetag i dag........
Tack Molly för åren vi fick.......
Sov Gott nu min lilla prinsessa...
Jag älskar dig min fina..
Kram

Kommentarer

Lena sa…
Älskade er alla som är kvar med saknaden efter en trogen vän, va jag känner med er...
Mina tårar rinner oavbutet...
De gör så outhärdligt ont att mista en vän...
Varmaste kramar i mängder till er alla.../Lena
kicki sa…
Tack snälla Lena....
Kram
Barbro sa…
Jag och pappa har svårt att uttrycka våran saknad efrer denna fina kloka hund...vi älskade Molly bägge två..men samtidigt måste vi förstå att lilla Mollan inte alls var frisk..Kramar från mig och pappa..
kicki sa…
Ja mamma och pappa jag vet att Molly hade en alldeles speciell plats i era hjärtan,och i erat hem.
Kram
Frida sa…
Mamma jag gråter, vad fint skrivet och vilka fina bilder!
kicki sa…
Min älskade unge.....ja visst är det ett högt pris vi får betala för att få njuta av samvaron med våra älskade vänner....
Men om man tänker på all den glädje ock kärlek som man får under många år,så har man mycket att vara tacksam över......det är värt det.
Jag vet att Molpan hade en speciell plats i ditt hjärta och fortfarande har......
Livet går vidare.
Älskar dig gumman.....du är så underbar.../kram mamma
Milla sa…
känner med er,vet att Molly betydde mkt för er alla och jag förstår att det känns tomt utan henne, som ni haft runt er i dessa år. Men som jag förstår så var hon inte frisk,och då slipper hon ju lida längre. och som du själv säger så har ni mycket att va tacksam över, men kom då ihåg att Molly haft det bra hos er också, det vet jag att hon har! Kram på dig Kicki! och hälsa Josef från mig! /Milla
kicki sa…
Tack söta gulliga Milla........vad glad jag blir att "höra" ifrån dig.
Kram.......... hälsa Eva hoppas hennes behandling går som tänkt..
Unknown sa…
jag e såå ledsen för er sull..jag vet hur det känns skickar en Kram och tänker på er ..

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå