Gullan i sin snyggjacka......

Hon blir som förlamad......HATAR kläder.....till skillnad från sin matte som ÄLSKAR kläder.
Söndag morron ....och vi har varit på en rask promenad i det grådassiga vädret....November har få ljusglimtar.....ha ha..... jo en.......lillasyster födde ju i Torsdags....det blev en lillebror till Wilmer.....en liten Melker....hon är så duktig.......love you Carro.
Sen kan jag berätta att Molly nu har sovit lungt om nätterna.....skönt för då har vi också fått sova (kanske mår hon bättre).
På Fredag kväll målade jag och min älskling klart första varvet i vårat kökstak.....vilket mastodontjobb......men sen belönade vi oss med vedeldad bastu.....så ljuvligt underbart skönt.
Och en NY kamera får jag hämta ut.....funderar verkligen på hur jag ska göra....modellen jag hade har tydligen utgått och ersatts av en uppdaterad version med 12 MP och vidvinkelobjektiv ,och en massa annat braha......jag var ju som lite sugen på en hybridkamera......jaja vi får väl se vad dom säger i butiken ,och vad min logik ,och plånbok säger.
MOTTESRIDA säger han nu.......han har lärt sig att säga moster Frida.....och han är så förtjust......och hon med förresten......Jag skriver naturligtvis om Isak..
Nej mina kära bloggvänner.....nu ska jag gå upp och väcka min sovande make.......trots att vi har det så mysigt här vid datorn ,jag och Lotta ,hon ligger på rygg och snarkar ,tätt intill mig på fårskinnsfällen i soffan,och jag sitter tillbakalutad med fötterna på bordet och laptopen i knäet....eller knät......hmm.
Kram på er denna GRÅA dag....;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå