Såta vänner..........

Men inte hela tiden......tidigare fick inte Herman komma i närheten av soffan, för då gapade Lotta som en galen papegoja......
Och i dag har hon varit såå tolerant......en riktig lekmamma....

Dom är så mysiga.....
Men nog är det tomt efter Molly.......min stora kloka flicka.....mycket sorg....
Jag tänker också på syskonparet som omkom i går.....deras föräldrar.....och boxerhunden som hade sprungit ifrån olycksplatsen.......jag vet att flickan, Desiree hade en boxer.........och i dag stod det i tidningen att hunden hade överlevt och sprungit bort.............................jag ber att den ska komma tillrätta.........stackars stackars föräldrar!!!.......
Jag var på Indiska för bara nån dag sedan.....och då var hon där ....Desiree jobbade där.............gullig och tillmötesgående som vanligt.......och just den gången tittade jag lite extra på henne och tänkte på hur vacker hon var......
Varför skriver jag om detta i min blogg????
Jo för att detta fick mig att tänka på att min sorg ändå är lätt att bära ,med tanke på att Molly var relativt gammal.......och hon var inte frisk.
Och jag vet att hon har det bra nu.....
Sänd dessa föräldrar, till syskonparet en varm tanke ni också....jag tror att värme och kärlek kan sändas genom luften......
Kram Kicki

Kommentarer

Lena sa…
Mista 2 barn samtidigt!?... undra om man/eller hur man går vidare då?...
Hemska tanke...
Jag tänker redan på dom arma föräldrarna... & tårar rinner...
Tänker på Molly, som fick många fina år i KÄRLEK!!!...
Kramen! /Lena
kicki sa…
Ja visst är det fruktansvärt.....jag fattar inte heller hur det ska gå till att fortsätta.......
Jag är tacksam för de fina åren med min trogna vän......tack för din omtanke Lena
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå